Dzisiaj jest: 19.9.2024, imieniny: Januarego, Konstancji, Leopolda
Ocena została zapisana!

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Szkolenia dla pracowników?

rozpoczęty 5 lat temu przez Kasztanek
2019-08-28 10:43 45%
Od jakich szkoleń należy zacząć? Od samego początku chce zadbać o naukę pracowników. Na https://openmind.pl/ są dostępne szkolenia z obsługi programów biurowych i zarządzania projektami. Czy takie szkolenia będą dobre i pomocne? Czy warto? 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-09-26 09:26 48%
Długo nie mogłam znaleźć miejsca, który dysponowałby odpowiednim zapleczem do organizacji spotkania biznesowego. W rezultacie znajoma wskazała mi jedno miejsce, w którym odbyła się nasza impreza. Nie spodziewałam się, że wszystko tak perfekcyjnie przygotują. Hotel Włoski w Poznaniu [spamlink]  naprawdę jest najlepszy. Począwszy od wyśmienitej kuchni do idealnego ustawienia stolików.
odpowiedziano 5 lat temu przez
2020-03-20 12:04 56%
Przede wszystkim należy zacząć od szkoleń obowiązkowych, czyli BHP. Wiadomo, w obecnej sytuacji i zgodnie z zaleceniami rzadu, wszelkie formy kontaktów bezpośrednich są wstrzymane, ale takie szkolenie można odbyć również w domu, wystarczy jedynie dostęp do Internetu. SEKA S.A. oferuje szkolenia bhp w przystępnej formie znajdziesz je tutaj -> https://tiny.pl/tztxc

#zostańWdomu, ale wykorzystaj ten czas produktywnie!
odpowiedziano 5 lat temu przez
2020-03-25 11:20 53%
Jeśli pracownicy zajmują się na codzień obsługą klienta to warto zapewnić im takie szkolenie https://szkolenia-emka.pl/szkolenia-interpersonalne/profesjonalna-obsluga-klienta/ by te umiejętności znacznie polepszyć. eMKa Szkolenia to firma z dużym doświadczeniem i na pewno przeprowadzone przez nich szkolenie przyniesie efekty. Organizowane takie są w siedzibie klienta, dla minimum 6-8 pracowników. Trwa 8 godzin i składa się z 4 części. Kończy się testem wiedzy. Naprawdę można zauważyć poprawę w umiejętnościach komunikacji z klientami, panowaniem nad emocjami, radzeniem sobie w przypadku trudnych klientów. 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.