Dzisiaj jest: 18.4.2024, imieniny: Apoloniusza, Bogusławy, Gościsławy

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Szkolenia dla pracowników?

rozpoczęty 5 lat temu przez Kasztanek
2019-08-28 10:43 46%
Od jakich szkoleń należy zacząć? Od samego początku chce zadbać o naukę pracowników. Na https://openmind.pl/ są dostępne szkolenia z obsługi programów biurowych i zarządzania projektami. Czy takie szkolenia będą dobre i pomocne? Czy warto? 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-09-26 09:26 47%
Długo nie mogłam znaleźć miejsca, który dysponowałby odpowiednim zapleczem do organizacji spotkania biznesowego. W rezultacie znajoma wskazała mi jedno miejsce, w którym odbyła się nasza impreza. Nie spodziewałam się, że wszystko tak perfekcyjnie przygotują. Hotel Włoski w Poznaniu [spamlink]  naprawdę jest najlepszy. Począwszy od wyśmienitej kuchni do idealnego ustawienia stolików.
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-03-20 12:04 56%
Przede wszystkim należy zacząć od szkoleń obowiązkowych, czyli BHP. Wiadomo, w obecnej sytuacji i zgodnie z zaleceniami rzadu, wszelkie formy kontaktów bezpośrednich są wstrzymane, ale takie szkolenie można odbyć również w domu, wystarczy jedynie dostęp do Internetu. SEKA S.A. oferuje szkolenia bhp w przystępnej formie znajdziesz je tutaj -> https://tiny.pl/tztxc

#zostańWdomu, ale wykorzystaj ten czas produktywnie!
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-03-25 11:20 54%
Jeśli pracownicy zajmują się na codzień obsługą klienta to warto zapewnić im takie szkolenie https://szkolenia-emka.pl/szkolenia-interpersonalne/profesjonalna-obsluga-klienta/ by te umiejętności znacznie polepszyć. eMKa Szkolenia to firma z dużym doświadczeniem i na pewno przeprowadzone przez nich szkolenie przyniesie efekty. Organizowane takie są w siedzibie klienta, dla minimum 6-8 pracowników. Trwa 8 godzin i składa się z 4 części. Kończy się testem wiedzy. Naprawdę można zauważyć poprawę w umiejętnościach komunikacji z klientami, panowaniem nad emocjami, radzeniem sobie w przypadku trudnych klientów. 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.