Jak najbardziej, takie cos zawsze się sprawdza. Bo ze 100 osób które weźmie ulotkę 20% się zainteresuje więc. Tylko ulotka też musi być przyciągająca i posiadać w sobie jak najmniej treści. Zawsze standardowe sposoby reklamy są ok :)
Jestem na tak o ile
zalezy nam glownie na reklame lokalnej
oraz jesli mamy dobry projekt ulotki ( ulotka powinna zaciekawić potenclanego odbiorcę.....)
Zerknijcie sobie również tutaj: <spamlink> Jest to drukarnia, z której ostatnio korzystam w firmie.Niedroga drukarnia internetowa. Oferują bardzo dobra jakość wydruków. Wiele razy tam drukowałem i za każdym razem byłem zadowolony.
Jest wiele innych pomysłowych i bardziej docelowych form reklamy niż tylko ulotki, plakaty, czy bilbordy. Znam firmę, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji materiałów POS jakże pomocnych w promocji sprzedaży. Na stronie prezentują swoje <spamlink>
Tak ulotka czy folder reklamowy, mają sens. Tylko przede wszystkim trzeba przeanalizowac do kogo nasza oferta jest sierowna oraz wybrac odpowiednią agencję, aby mogła zaprojektować materiały z odpowiednim przekazem reklamowym i tylko wtedy materiał taki ma sens.
Ulotki jeszcze na pewno nikomu nie zaszkodziły. Z reklamą trzeba iść jednak szerzej na różnych płaszczyznach. Kolejną klasyczną formą reklamy poza ulotkami są podarunki dla klientów i gadżety firmowe. Tutaj [spamlink] możecie zamówić napoje z logo firmy. Lepsze to niż smycz czy długopis. Napój każdy chętnie przyjmie.
W dzisiejszych czasach jest wiele korzystniejszych sposobów na reklamę. Ulotki to już przeszłość i zbędne produkowanie dodatkowych śmieci.