Dzisiaj jest: 28.3.2024, imieniny: Anieli, Kasrota, Soni

Zatrudnianie pracowników i ich rozwój

Prawo pracy. Zagadnienia związane z zatrudnianiem pracowników. ZUS, optymalizacja kosztów, formalności. Ponad to szkolenia i imprezy integracyjne.
Dodaj odpowiedź

Najlepszy pomysł na reklamę

rozpoczęty 7 lat temu przez Krystian
2016-12-13 08:37 36%
Zapraszam do dyskusji na temat tego, jaki według was jest najlepszy pomysł na reklamę? 
odpowiedziano 7 lat temu przez Mozajka
2016-12-26 12:10 56%
Wszystko zależy od profilu działalności. Nie ma czegoś takiego jak najlepsza reklama. Najbardziej efektywny jest Internet + TV.
odpowiedziano 7 lat temu przez MikoPL
2017-01-23 17:54 53%
Moim zdaniem podstawą dobrej reklamy jest przede wszystkim doświadczona firma. Jeśli chodzi sposoby promocji to jest ich dużo więcej, niż TV i Internet. Warto zobaczyć oferty na http://www.reklama.pl i po prostu się przekonać.
odpowiedziano 7 lat temu przez Weronika
2017-02-04 15:32 52%
Form reklamy jest bardzo dużo. Mamy do dyspozycji internet więc można go dobrze wykorzystać bez nakładu dużych środków. W dzisiejszym świecie Social Media to coś co w biznesie na prawdę pomaga i warto je wykorzystać właśnie do reklamy, ale i szybkiego kontaktu z klientem. A przy odrobinie pomysłu możemy to robić sami nie ponosząc większych kosztów.

 
odpowiedziano 6 lat temu przez Bartas Gdańsk
2017-11-08 14:11 45%
Przed świętami warto zainwestować w rozwiązania http://kubki.veus.pl/ i skierować je do najlepszych klientów. To zawsze procentuje na przyszłość.
odpowiedziano 6 lat temu przez
2018-07-26 17:07 43%
Warto postawić na lokalną reklamę, dlatego uważam, że dobrym pomysłem są wszelkie działalności o charakterze networkingowym. Ja na przykład uczestniczę w klubie biznesowym we Wrocławiu. Jeśli ktoś nie wie co to takiego, polegam poczytać <spamlink>. Pomaga zaprezentować swoją firmę na rynku i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o biznesie od innych przedsiębiorców.
odpowiedziano 5 lat temu przez
2018-10-15 07:58 40%
Moim zdaniem warto jest postawic zarówno na reklamę lokalną jak i na reklamę ogólnokrajową. I stosować różne rodzaje reklamy. Dzięki temu będziemy w stanie dotrzeć do wielu klientów. Dobra będzie
własna strona www i jej pozycjonowanie.
fan page na facebooku
reklama na instagramie (szczególnie jeśli nasi klienci są młodzi)

Na tej stronie jest dobry artykuł
<spamlink>

Jest tutaj opisane jaka powinna być nasza strona firmowa. NIe warto jest na tym oszczedzać ale dobrze jest oddać jej zrobienie profesjonalnej firmie. 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2018-11-05 14:35 40%
To zależy czy firma działa lokalnie czy na szerszą skalę. U mnie sprawdziły się banery porozwieszane w okolicy i reklama na samochodzie. Znalazłam fajną ofertę z takimi materiałami do promocji firmy na stronie <spamlink>. Banery i okleina były w fajnej cenie, a i jakość okazały się bardzo dobre
 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2018-12-18 15:57 52%
Moim zdaniem świetnie sprawdzają się social media. Facebook i Instagram - dobrze prowadzone, a przede wszystkim systematycznie - mogą naprawdę dobrze rozkręcić biznes. Można też spróbować reklamy w Google, ale tutaj najlepiej byłoby inwestować w reklamę obrazującą produkty. 
odpowiedziano 5 lat temu przez Gosia1993
2019-01-08 09:25 45%
Hej,

Osobiście korzystam z usług firmy <spamlink>, jest to firma która jest moim zewnętrznym działem marketingu. Oni zajmują się zlecaniem spamu, który muszę o ich usługach pisać. Osobiście polecam i zachęcam do skorzystania.
Pozdrawiam 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-02-16 17:00 55%
Ciężko jest rozeznać, która reklama będzie najodpowiedniejsza i najskuteczniejsza. Każda branża kieruje się innymi chwytami. Ja na przykład prowadzę stoisko targowe i nie mając oriętacji w jakim kierunku poprowadzić marketing, to zadanie powierzyłam profesjonalistom. Znakomicie sprawdził się w tym zespół z firmy <spamlink>  Przygotowali mi odpowednią strategię marketingu. Warto było skorzystać z ich usług. 
 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.