Dzisiaj jest: 28.3.2024, imieniny: Anieli, Kasrota, Soni

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Strona internetowa, czy profil na facebooku?

rozpoczęty 7 lat temu przez kalon
2017-01-30 13:47 39%
Co jest waszym zdaniem bardziej efektywne w dzisiejszym czasie: strona internetowa, czy profil na facebooku? 
odpowiedziano 7 lat temu przez Bartas Gdańsk
2017-02-18 17:26 53%
Bardziej efektywne tzn. co? Wygląda ładniej czy pozwoli więcej zarobić? Po co wybierać - lepiej mieć własną stronę i profil na FB.
odpowiedziano 7 lat temu przez
2017-05-25 10:58 52%
Najlepiej jest mieć oba, choć zdarzają się firmy, które decydują się albo na jedno albo na drugie i nie narzekają na brak zainteresowania klientów. Choć jeśli chodzi o FB to można umieścić dość ograniczoną ilość informacji, których mogą poszukiwać klienci, jednak własna strona internetowa jest pod tym względem bardziej elastyczną opcją.
odpowiedziano 7 lat temu przez Kasztanek
2017-06-29 11:07 56%
Tak naprawdę warto zacząć od strony internetowej. Na niej zawsze zawarte są ważne informacje. Profile w Social Media są również ważne, ale głównie do budowania relacji z klientem i reklamy. Warto jednak wszystkie te działania zlecić agencji marketingowej, która kompleksowo zajmie się promocją i rozwojem. Możesz zobaczyć ofertę https://pirmedia.pl/ wiem, że mają ciekawe rozwiązania marketingowe więc na pewno pomogą i doradzą. 
odpowiedziano 7 lat temu przez zenonix1
2017-07-13 21:46 50%
Hej,

zdecydowanie opłaca się prowadzić oba.
W dzisiejszych czasach nawet przydaje się konto firmowe na instagramie.
 
odpowiedziano 7 lat temu przez
2017-07-14 13:49 53%
Jasne, że oba są potrzebne, nawet jak firma ma konto na Snapchacie czy Twitterze to jest lepiej postrzegana przez klientów. Plus jest taki, że za zakładanie kont na social media nie trzeba płacić więc to nie jest tak, że za założenie kont w obu miejscach czekają nas wyższe koszty.
odpowiedziano 7 lat temu przez Janusz
2017-08-14 09:12 52%
Mi również się wydaje, że posiadanie strony internetowej to podstawa i od tego powinno się zaczynać. Oczywiście o Facebooku nie można zapominać bo to na pewno pomoże w marketingu. Jednak dobra, profesjonalna i nowoczesna strona internetowa na pewno pomoże w biznesie. My skorzystaliśmy z oferty reasonapps i obecnie planujemy też stworzenie aplikacji mobilnej. 
odpowiedziano 4 lata temu przez
2019-12-30 14:49 49%
Moim zdaniem taka reklama jest jednak potrzebna:
https://shineonagency.pl/dlaczego-warto-prowadzic-profil-firmowy-i-reklamowac-sie-na-instragramie-poznaj-11-powodow/
Na stronie jest kilka argumentów za tym że warto prowadzić profil firmowy oraz reklamować się na instagramie. Szczególnie jeśli mamy target na młode osoby, spośród których wielu ma instagrama.
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-01-25 15:12 52%
Prowadząc firmę w końcu stajemy przed wyborem - jaką formę reklamy wybrać? W artykule http://www.supermarketing.pl/e-marketing/tradycyjna-reklama-vs-reklama-internetowa/ zostało to bardzo fajnei przedstawione. Ja będę namawiał Cię do zbudowania własnej strony i reklamy internetowej w formie optymalizacji SEO bądź skorzystania z reklam AdWords :) 
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-01-30 11:55 51%
Wydaje mi się, że jedno i drugie jest potrzebna. Każda firma powinna mieć stronę internetową bowiem to zwiększa jej wiarygodność. Aby strona dobrze działała warto wykupić dobry hosting. Stabilne usługi hostingowe oferuje firma https://www.kru.pl/wordpress.php . Tu możecie także wykupić domenę czy certyfikaty ssl. Na stronie znajdziecie szczegóły oferty. 
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-03-30 21:39 54%
Fanpage na Facebook'u może przynieść naprawdę fajne efekty. Właściwie to jestem pewna, że przyniesie Ci więcej klientów i interesantów niż jakakolwiek inna reklama. Na stronie: https://brandbay.pl/blog/zakladanie-strony-na-facebooku-rodzaje-fanpage/ jest instruktaż, z którego dowiesz się jak założyć taki fanpage.
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.