Dzisiaj jest: 21.11.2018, imieniny: Janusza, Marii, Reginy

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Drukowany katalog jako forma reklamy?

rozpoczęty rok temu przez Kasztanek
2017-09-15 10:57 29%
Dostałem dobrą ofertę od drukarni by wydrukować katalogi produktów w formie książki i wykorzystać tego typu materiały jako reklamę. Czy takie coś ma sens. Na stronie drukarni https://www.jkbprint.pl/katalogi mam do wyboru kilka wersji takich katalogów, czy możecie doradzić jaki format itp wybrać by takie katalogi były skuteczne? 
odpowiedziano rok temu przez Monka
2017-10-04 18:17 25%
Jak tak popatrzeć na oferty typu http://kalendarze.veus.pl to zdaje się, że warto inwestować w tego typu produkty. Uważam jednak, że katalogami, czy kalendarzami nie ma sensu obdarowywać przypadkowych osób, tylko najlepszych kontrahentów.
odpowiedziano rok temu przez zenit
2017-10-26 11:08 15%
Katalogi dla kontrahentów - jak najbardziej. Dla klientów też mogą być, ale raczej dla tych, którzy bardzo często korzystają z naszych usług. Takie katalogi nie są tanie w wykonaniu, także nie będziemy dysponować nimi w porażającej ilości (chyba, że tak zaówimy), więc trzeba się dobrze zastanowić, komu je wręczyć, jak już się na nie decydujemy.
odpowiedziano rok temu przez MikoPL
2017-12-21 10:22 64%
Moim zdaniem, przed zakupem jakichkolwiek gadżetów trzeba się dobrze zastanowić. Oferta w sklepach typu http://4brand.pl/ jest bardzo szeroka, więc ryzyko związane z niewłaściwym wyborem spore. Nieprzemyślana akcja promocyjna z wykorzystaniem gadżetów reklamowych lub niepraktyczny gadżet gwarantuje porażkę.
odpowiedziano 9 miesięcy temu przez prof
2018-02-22 12:10 21%
Jest to jedna z form promocji firmy ale nie tylko. Dzięki takiemu katalogowi jesteśmy w staniie przedstawić potencjalnym klientom nasze usługi, bądź produkty.

Jesli jednak miałbym tutaj wskazać dobrą drukarnię to byłaby to firma Openprint:
http://www.openprint.pl/
Pełen profesjonalizm. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.