Dzisiaj jest: 21.11.2019, imieniny: Janusza, Marii, Reginy

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Reklama w Socjal Media?

rozpoczęty 4 lata temu przez Kasztanek
2016-02-04 19:36 51%
Dużo się teraz mówi o reklamie w mediach społecznościowych. Jedni mówią, że nie warto ale większa ilość mówi że jak nie ma cię w SM to nie istniejesz. Tak na prawdę czy prowadzenie konta na Facebooku wystarczy? 
odpowiedziano 4 lata temu przez Platforma-dla-firm
2016-02-05 20:51 64%
SM to nie tylko Facebook i działania na tym portalu. Dla każdej branży na marketing społecznościowy trzeba obrać inną strategię. Warto na portalach społecznościowych być. Dzięki obecności tam zysk w sensie sprzedaży pojawi się z czasem. Na szereg innych korzyści firma może liczyć od pierwszych dni.
odpowiedziano 4 lata temu przez Monka
2016-02-08 18:21 53%
Na portalach społecznościowych warto być. Trzeba jednak dostosować się do życia na nich panującego. Wiele firm z tego ryzygnuje, bo po chwili zaangażowania nie notują zysków. Warto to wykorzystać w swoim biznesie konsekwentnie na portalach społecznościowych być.
odpowiedziano 4 lata temu przez Bartas Gdańsk
2016-02-08 18:39 72%
Masz rację. Na początku sam zainwestowałem sporo w prowadzenie facebooka. Zysku z tego nie było. Dziś w miarę systematycznie aktualizuję profil na fb i od miesięcy to przynosi zyski. Podstawa to systematyczność i pomysł. Kupowanie polubień nie ma sensu. Nie warto też dawać za darmo od samego początku.
odpowiedziano 4 lata temu przez MikoPL
2016-02-08 18:52 57%
Reklama w społecznościówkach daje dobre efekty tylko w niektórych branżach. Nie sam facebook powinien być tu brany pod uwagę. Potwiedzam, ze na efekty tego typu promocji trzeba poczekać. Nie warto inwestować w cuda oferowane przez pseudo speców, którzy proponują sukces w 3 miesiące.
odpowiedziano 4 lata temu przez Kasztanek
2016-02-08 19:28 49%
A co powiecie o Twitterze? Bo to mało znana społecznościówka, ale coraz więcej się mówi o jej dobrych stronach. Czy warto tam być, szczerze kiedyś miałam tam konto prywatne, ale nie bardzo zrozumiałam o co w nim chodzi. A jak to wygląda z firmami?
odpowiedziano 4 lata temu przez Bartas Gdańsk
2016-02-08 19:29 60%
Moim zdaniem to portal na którym można się pokazać. Wiele tam nie da rady zyskać.
odpowiedziano 4 lata temu przez Mozajka
2016-02-13 21:12 61%
Ja myślę, że się mylisz. Twitter ma duży potencjał. Ale jest raczej narzędziem do kreowania wizerunku marki, niż narzędziem do sprzedaży. Ale potencjał jest i skoro w jego prowadzenie nie musimy płacić to warto.
odpowiedziano 4 lata temu przez Kasztanek
2016-02-17 16:53 60%
No dobra ale o co tak na prawdę z tym Twitterm chodzi. Bo dla mnie to czarna magia?
odpowiedziano 8 miesięcy temu przez Teodor79
2019-03-19 13:22 55%
Trochę tak jest jak piszesz, jak nie ma cię w sieci, to nie ma Cię wogóle. Ważne jest odpowiednie rozreklamowe się, agencja Whiteart pomoże Ci w tym https://www.whiteart.pl
odpowiedziano 8 miesięcy temu przez
2019-03-26 09:18 68%
Mówisz o Social Media? Reklama wykorzystująca portale, na których jest wielu różnorodnych użytkowników? Tak, to jak najbardziej skuteczne, szczególnie jeśli zaufa się agencjom, które przygotują konkretny plan działania, zawierający utworzenie firmowego fupage, prowadzenie go, a także reklamowane poza serwisy typu Social media. To może się udać i zwiększyć widoczność firmy, a w konsekwencji sprzedaż. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.