Dzisiaj jest: 17.10.2019, imieniny: Antonii, Ignacego, Wiktora

Księgowość i podatki

Rozliczanie działalności firmy. Kadry i płace. VAT i wszystko, co z nim związane. Kontakt z US. Wszystko na temat!
Dodaj odpowiedź

Koszty w biznesie

rozpoczęty 2 lata temu przez Monka
2017-12-19 11:16 14%
Jakie koszty uwzględniacie w swoich biznesach? Które były wam kwestionowane? Pytam w kontekście planowanego zakupu akcesoriów do firmowych telefonów z oferty typu https://vegacom.eu/ w celu ich ochrony. Jakieś opinie?
odpowiedziano 2 lata temu przez MikoPL
2017-12-21 11:59 33%
Telefon jest ci potrzebny, jego ochrona może być dyskusyjna :)
odpowiedziano 2 lata temu przez Bartas Gdańsk
2017-12-21 12:18 63%
Kosztem prowadzenia działalności gospodarczej, którego nikt nie zakwestionuje jest wszystko to, co przyczynia się do zarobienia pieniędzy. Dajmy na ten przykład sklep internetowy. Jego właściciel w koszty wrzuci bez problemu wszelkiego typu opakowania jak tu https://zingpack.com.pl/ .
odpowiedziano 2 lata temu przez ress
2018-02-21 09:55 64%
Warto również wziąć pod uwagę wyliczająć koszty wszystkie rozwiązania, które w przyszłości się zwrócą po kilka razy. Uważam, że jedną z podstaw dobrego biznesu jest umiejętna obsługa klienta, więc na pwno na mojej liście znajdzie się ticket system focustelecom.pl/blog/focus-desk-szybka-i-latwa-obsluga-zgloszen/
odpowiedziano 2 lata temu przez Weronika
2018-03-07 14:34 27%
Czy opłata za udział w szkoleniu (http://emt-systems.pl/wibroakustyka-szkolenia.html) może być kosztem firmy? Jak to wygląda względem Urzędu Skarbowego? Czy ma to znaczenie kogo szkolenie dotyczy, czy mnie czy pracowników? 
odpowiedziano rok temu przez
2018-08-09 17:31 71%
Przedemną teraz ciężkie zadanie jakim jest przeprowadzka biura, zastanawiam się nad ofertą przeprowadzki biur w tej firmie <spamlink> ta firma wykonuje przeprowadzki biur w warszawie od bardzo dawna, i ma bardzo dobre opinie w necie na swój temat. Wydaje mi się że będzie to dobrym pomysłem aby udać się własnie tutaj w sprawie przeprowadzki biura.
odpowiedziano 3 tygodnie temu przez fiorella
2019-09-27 17:02 56%
Na pewno jak prowadzimy firmę zagraniczną warto dowiedzieć się na początku jak wygląda kwestia rozliczeń i czy  w ogóle jest możliwy zwrot podatku z anglii. Akurat niedawno znajoma była u firmy  [spamlink] i oni dokładnie jej wszystko w tym zakresie objaśnili. Także możesz spokojnie się do nich zgłosić.
odpowiedziano 5 dni temu przez Stringer
2019-10-12 19:08 0%
Wiadomo, prowadzac biznes musimy sie liczyc z roznymi kosztami. Trzeba miec na uwadze za to jedna rzecz, najwazniejszy jest kontakt z klientem. Nie da sie normalnie funkcjonowac bez posiadania sprawnego samochodu. Mowa o takim nadajacym sie nawet na dlugie delegacje. Znalezc jeden jest dosyc ciezko bo nawet bardziej renomowane firmy potrafia ciac koszta na produktach. Pozniej przechodza one na klienta koncowego jak przyjdzie co do czego. Najlepszymi opiniami aktualnie ciesza sie takie marki jak Renault [spamlink] Moim zdaniem takze swietnie sie prezentuja jednak o gustach sie nie dyskutuje.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.