Dzisiaj jest: 29.3.2024, imieniny: Marka, Wiktoryny, Zenona

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Biuro w dobrej lokalizacji

rozpoczęty 7 lat temu przez Bartas Gdańsk
2017-07-12 12:49 41%
Zastanawiam się nad wynajęciem powierzchni biurowej w Cube Office Park w Gdańsku. To ta oferta http://www.cubeofficepark.pl . Czy ktoś z was pracował już lub prowadził biznes w biurowcu podobnej wielkości? Interesują mnie wasze opinie zarówno negatywne jak i pozytywne.
odpowiedziano 7 lat temu przez Kasztanek
2017-09-08 11:22 35%
To zależy, bo my mamy biuro w Warszawie, korzystaliśmy z pomocy https://biura.online/ kiedy wynajmowaliśmy. I kiedyś ktoś nam powiedział, że jeśli mamy biuro w śród innych firm to należymy do grona swoich i mamy czesto klientów z polecenia np. Klient biura z 6 piętra potrzebuje również danej usługi i tam mu mówią, ze na 3 jest firma która takie usługi wynajmuje, więc klient zjeżdża windą i trafia do danego podmiotu. Jak dla mnie to duża korzyść. 
odpowiedziano 6 lat temu przez Monka
2018-08-09 09:22 60%
Możesz też zobaczyć na http://inwestorhm.pl/ masz tam sporo ogłoszeń właśnie o wynajem powierzchni biurowej. Prawda jest taka, ze lokalizacja ma kluczowe znaczenie i też warto zwrócić uwagę na to, czy jest miesce parkingowe. 
odpowiedziano 6 lat temu przez
2018-08-14 10:16 63%
Jeżeli chodzi o biuro to polecam CI przeprowadzki biur warszawa <spamlink> Znajdziesz tutaj firmę ktora w profesjonalny sposób przeprowadzi biuro twojej firmy w nowe miejsce, jest to bardzo dobra firma która wykonuje usługi przeprowadzki od wielu lat :) Warto sie tym zainteresować.
odpowiedziano 6 lat temu przez MilenaKania
2018-08-16 14:39 60%
Myślę,że biuro w centrum miasta nie jest konieczne, gdy nie prowadzisz działalności, która wymaga wielu spotkań z innymi osobami. Ja jako księgowa wynajęłam biuro przy moim mieszkaniu. Jezeli już ktoś marudzi,że nie przyjdzie do mnie,bo daleko to wtedy proponuję spotkanie w centrum, ale takie sytuacje zdarzają się rzadko. A co z umeblowaniem takiego biura? Wyposażenie kuchni? Ja póki co zainwestowałam w firmowej łazience w dozownik na ręczniki papierowe świetna sprawa no i przede wszystkim bardzo higieniczna.
odpowiedziano 6 lat temu przez MikoPL
2018-10-04 15:18 62%
Ja przy wynajmowaniu biura zwracałam uwagę na lokalizacje i miejsce parkingowe. Szczególnie, ze we wcześniejsze lokalizacji często klienci zwracali mi na to uwagę. Te wytyczne przekazałam do agenta z https://www.maxon.pl/ i na tej podstawie znalazł idealną lokalizacje. 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-03-13 23:08 62%
Dobrą alternatywą dla wynajmu biur są [url=https://www.szymbud-pawilony.pl/kontenery-biurowe.html]kontenery biurowe[/url] zdecydowanie pozwalają na oszczędność czasu. Kiedy nasza firma musi wystartować szybko lub jest duża szansa że lokalizacja jest tymczasowa sprawdzą się doskonale. Dodatkowo posiadaja duże możliwości personalizacji wnetrza, można powiedzieć że mogą być szyte na miarę.
odpowiedziano 4 lata temu przez
2020-01-30 13:34 57%
Nie w każdej działaności potrzebne jest stacjonarne biuro. Jeśli nie przyjmujecie u siebie klientów tylkop pracujecie głównie zdalnie to warto zastanowić się nad wynajęciem wirtualnego biura. Bardzo odbra ofertę znajdziecie na https://www.vimaroffice.pl/ . Tu możecie wynająć wirtualny adres dla swojej firmy w prestiżowym miejscu Warszawy. 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.