Dzisiaj jest: 17.12.2018, imieniny: Jolanty, Łukasza, Olimpii

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Biuro w dobrej lokalizacji

rozpoczęty rok temu przez Bartas Gdańsk
2017-07-12 12:49 33%
Zastanawiam się nad wynajęciem powierzchni biurowej w Cube Office Park w Gdańsku. To ta oferta http://www.cubeofficepark.pl . Czy ktoś z was pracował już lub prowadził biznes w biurowcu podobnej wielkości? Interesują mnie wasze opinie zarówno negatywne jak i pozytywne.
odpowiedziano rok temu przez Kasztanek
2017-09-08 11:22 24%
To zależy, bo my mamy biuro w Warszawie, korzystaliśmy z pomocy https://biura.online/ kiedy wynajmowaliśmy. I kiedyś ktoś nam powiedział, że jeśli mamy biuro w śród innych firm to należymy do grona swoich i mamy czesto klientów z polecenia np. Klient biura z 6 piętra potrzebuje również danej usługi i tam mu mówią, ze na 3 jest firma która takie usługi wynajmuje, więc klient zjeżdża windą i trafia do danego podmiotu. Jak dla mnie to duża korzyść. 
odpowiedziano 4 miesiące temu przez Monka
2018-08-09 09:22 80%
Możesz też zobaczyć na http://inwestorhm.pl/ masz tam sporo ogłoszeń właśnie o wynajem powierzchni biurowej. Prawda jest taka, ze lokalizacja ma kluczowe znaczenie i też warto zwrócić uwagę na to, czy jest miesce parkingowe. 
odpowiedziano 4 miesiące temu przez
2018-08-14 10:16 65%
Jeżeli chodzi o biuro to polecam CI przeprowadzki biur warszawa <spamlink> Znajdziesz tutaj firmę ktora w profesjonalny sposób przeprowadzi biuro twojej firmy w nowe miejsce, jest to bardzo dobra firma która wykonuje usługi przeprowadzki od wielu lat :) Warto sie tym zainteresować.
odpowiedziano 4 miesiące temu przez MilenaKania
2018-08-16 14:39 74%
Myślę,że biuro w centrum miasta nie jest konieczne, gdy nie prowadzisz działalności, która wymaga wielu spotkań z innymi osobami. Ja jako księgowa wynajęłam biuro przy moim mieszkaniu. Jezeli już ktoś marudzi,że nie przyjdzie do mnie,bo daleko to wtedy proponuję spotkanie w centrum, ale takie sytuacje zdarzają się rzadko. A co z umeblowaniem takiego biura? Wyposażenie kuchni? Ja póki co zainwestowałam w firmowej łazience w dozownik na ręczniki papierowe świetna sprawa no i przede wszystkim bardzo higieniczna.
odpowiedziano 2 miesiące temu przez MikoPL
2018-10-04 15:18 83%
Ja przy wynajmowaniu biura zwracałam uwagę na lokalizacje i miejsce parkingowe. Szczególnie, ze we wcześniejsze lokalizacji często klienci zwracali mi na to uwagę. Te wytyczne przekazałam do agenta z https://www.maxon.pl/ i na tej podstawie znalazł idealną lokalizacje. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.