Dzisiaj jest: 19.4.2024, imieniny: Alfa, Leonii, Tytusa

Mam pomysł na biznes

Fantastyczny pomysł na biznes? Zweryfikuj go! Pozwól by inni ocenili czy to, co chcesz robić ma sens.
Dodaj odpowiedź

Niszowe produkty z dobrą marżą

rozpoczęty 6 lat temu przez Bartas Gdańsk
2018-06-14 15:40 53%
Szukam niszowych produktów z dobrą marżą, których promocja nie będzie uciążliwa i na które jest oczywiście zapotrzebowanie. Szukam informacji dotyczących sprzętu medycznego do domowego użytku. Jestem na etapie przeglądania ofert typu http://oterapia.pl/oferta/koncentrator-tlenu-oterapia-olv-5 i analizy możliwości nawiązania współpracy. Ktoś z was miał styczność z tą branżą i wie, na co można liczyć?
odpowiedziano 6 lat temu przez Monka
2018-06-15 09:03 44%
Nie bądź naiwny. Nikt ci nie powie jakie są marże i na czym można zarobić.
odpowiedziano 6 lat temu przez Bartas Gdańsk
2018-08-17 14:30 47%
Wystarczył prosty research. Później rozmowa z firmami typu Oterapia.pl i udało się stworzyć dobrą ofertę, którą niebawem powieszę w sieci.
odpowiedziano 3 lata temu przez
2021-01-31 17:46 60%
Trzeba rozejrzeć się wokół, pomyśleć na co może być zapotrzebowanie, co jest na topie, co lubią ludzie i czego nie ma na rynku.
Jako przykład podaje np. takie bluzy, swoją drogą bardzo fajne: https://fesswybitnie.com/product/bluza-kevin-sam-w-domu/ ;   - Zobaczcie: mówicie Kevin sam w domu i każdy wie o co chodzi. Reakcja i skojarzenia pozytywne, bo jakże by inaczej, w końcu ten film to komedia, która jest emitowana w każde święta. Film filmem, a w ofercie sklepu są m.in. takie blzy - koszt produkcji niewielki, a marża zapewne dobra. 
 
odpowiedziano 3 lata temu przez Monka
2021-02-05 09:29 60%
A może peruki? Obecnie mam wrażenie, że ich popularność wzrasta. Na https://www.rokoko.com.pl/hurtownia-peruk/ jest dostępna oferta hurtowni peruk. Która może być miejsce do zatowarowania naszego sklepu. Obecnie Internet jest możnością na bardzo ciekawy i dochodowy biznes. 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.