Ja wprawdzie dopiero planuję remont w biurze w Warszawie. I jeszcze nie do końca wiem jak go rozliczyć. O ile wydaje mi się, że z samymi materiałami nie będę miał dużych problemów, bo juz też kontaktowałem się z kilkoma firmami i cenę mniej więcej znam, to nie wiem jak z robocizną, bo nigdy się tym nie zajmowałem. Niby wiem, że w moim przypadku chodzi narazie tylko o malowanie biur, ale to zawsze generuje jakiś koszt. Plusem jest to, że firma link - jest sprawdzona, kilka zleceń wykonali już dla innych moich znajomych i liczę, że za pierwszym razem wszystko pójdzie dokładnie tak, jak powinno.
Co do przenoszenia firmy, chyba nie będę musiał tego robić, bo wszystko ma potrwać dwa dni, ktore w dodatku w żaden sposób nie utrudniają codziennej pracy. Problem pojawi się dopiero, kiedy z jakiś powodów będzie trzeba przerwać prace... I w tym miejscu powinien chyba pojawić się jakiś plan B, ale niestety on nie istnieje.
Gdy założyłem firmę, kupiłem pomieszczenie w takim bloku niedaleko centrum Warszawy. Pomieszczenie byłow gorszym stanie, dlatego też stwierdziłem że zrobie remont biura, a z racji, że odwiedzają mnie klienci, oraz w biurze będę pracować pracownicy, zależało mi na tym, aby biuro było solidnie wyremontowane.
Skorzystałem z oferty tej firmy <spamlink> przyjechali, ocenili pomieszczenie, wycenili remont i zrobili solidną robotę.
Przy remoncie biura warto pomyśleć także o sprawdzeniu wszelkich instalacji, bo nigdy nie wiesz, kiedy coś ze starości pęknie, albo kiedy coś innego się stanie. Jeśli chodzi o ogrzewanie, to możesz poprosić firmę by tego dokonała, Mogą Ci również przeprowadzić montaż kotłowni czy jej serwisowanie.
Ostatnio przeprowadzałem remont biura i zetknąłem się z nieprzyjemnym problemem. Otóż, okazało się, że w moich szafkach jest pełno starej i niepotrzebnej dokumentacji. Pierwsza moja myśl to - wyrzucić po prostu gdzieś ową dokumentację. Na szczęście szybko oprzytomniałem i zorientowałem się, że przecież tam jest masa poufnych danych, które gdyby trafiły w nieodpowiednie ręcę mogłyby spowodować wiele szkód. Dlatego stwierdziłem, że nie ma co kombinować i zamówiłem firmę, która zajmuje się usługą niszczenia dokumentacji we Wrocławiu (mowa o spamlink), dzięki temu bezproblemowo pozbyłem się zalegających w szafkach dokumentów i na spokojnie wyremontowałem sobie biuro + zaoszczędziłem masę miejsca. Polecam każdemu kto zetknie się z takim problemem.
Jak wiadomo oświetlenie to bardzo ważny aspekt. Właśnie dlatego ja wybrałam lampy ze strony [spamlink] . Jeśli i Ty szukasz ekskluzywnego oświetlenie, polecam Ci zajrzeć właśnie na tą stronę ! Oświetlenie to naprawdę ważny element i warto o niego zadbać dobrze, szczególnie w zimie, gdy naturalnego słońca jest bardzo mało.
Ja tam wolę sama urządzić swoje biuro. Bo to jednak Ty wiesz najlepiej co i gdzie ma stać. Nawet oświetlenie już wybrałam, bo zależało mi aby było gustowne no i nowoczesne. I takie też znalazłam na [spamlink] Jak dla mnie mają tam wiele ciekawych rozwiązań oświetleniowych nie tylko do biura ale także do domu. Więc za jednym zamachem zakupiłam także lampę do domu