Dzisiaj jest: 15.4.2021, imieniny: Adolfiny, Odetty, Wacława

Mam pomysł na biznes

Fantastyczny pomysł na biznes? Zweryfikuj go! Pozwól by inni ocenili czy to, co chcesz robić ma sens.
Dodaj odpowiedź

Remont biura

rozpoczęty 3 lata temu przez MikoPL
2017-10-26 12:37 23%
Czy ktoś z was był w sytuacji, kiedy to warunkiem wynajęcia był remont biura wraz pomieszczeniami socjalnymi i łazienkami? Jeśli tak to będę wdzięczny za informacje na temat późniejszego rozliczenia kosztów remontu oraz wskazanie, czy można gdzieś dostać kosztorys, czyli wyliczenie materiałów typu http://catido.pl/54-miski-wc i robocizny.
odpowiedziano 3 lata temu przez Bartas Gdańsk
2017-11-11 11:48 40%
To kwestia dogadania. Zazwyczaj koszt remontu wliczany jest do kosztów wynajmu.


____
http://lucasrefurbishmentservices.co.uk/
odpowiedziano 3 lata temu przez Monka
2017-11-16 11:00 54%
A czy podczas remontu przenosicie swoje biura w inne miejsce? Bo ja planuje generalny remont i tak na prawdę nie będzie tam w stanie pracować. Myślałem, żeby na ten czas wynająć coś w innej lokalizacji. Na https://biura.online jest dość sporo ofert więc z wynajmem nie będzie problemy. Co myślicie? 
odpowiedziano 3 lata temu przez Kasztanek
2018-01-11 12:19 36%
Koszt dostosowania biura zawsze jest kosztem działalności gospodarczej. Tu się nic nie zmienia i nikt tego nie zakwestionuje. Jesli chodzi o kosztorysy to można pytać wykonawcę albo rozsyłać zapytania jak ja nie tak dawno do większych sklepów typu https://www.wroled.pl/ z prośbą o wycenę materiałów na dany metraż/ilość punktów. Robocizna to odrębny temat.
odpowiedziano 3 lata temu przez kopisz5
2018-01-17 15:34 35%
Ja wprawdzie dopiero planuję remont w biurze w Warszawie. I jeszcze nie do końca wiem jak go rozliczyć. O ile wydaje mi się, że z samymi materiałami nie będę miał dużych problemów, bo juz też kontaktowałem się z kilkoma firmami i cenę mniej więcej znam, to nie wiem jak z robocizną, bo nigdy się tym nie zajmowałem. Niby wiem, że w moim przypadku chodzi narazie tylko o malowanie biur, ale to zawsze generuje jakiś koszt. Plusem jest to, że firma link - jest sprawdzona, kilka zleceń wykonali już dla innych moich znajomych i liczę, że za pierwszym razem wszystko pójdzie dokładnie tak, jak powinno.
Co do przenoszenia firmy, chyba nie będę musiał tego robić, bo wszystko ma potrwać dwa dni, ktore w dodatku w żaden sposób nie utrudniają codziennej pracy. Problem pojawi się dopiero, kiedy z jakiś powodów będzie trzeba przerwać prace... I w tym miejscu powinien chyba pojawić się jakiś plan B, ale niestety on nie istnieje.  
odpowiedziano 3 lata temu przez gracjan0210
2018-04-16 09:40 58%
Gdy założyłem firmę, kupiłem pomieszczenie w takim bloku niedaleko centrum Warszawy. Pomieszczenie byłow gorszym stanie, dlatego też stwierdziłem że zrobie remont biura, a z racji, że odwiedzają mnie klienci, oraz w biurze będę pracować pracownicy, zależało mi na tym, aby biuro było solidnie wyremontowane.
Skorzystałem z oferty tej firmy <spamlink>  przyjechali, ocenili pomieszczenie,  wycenili remont i zrobili solidną robotę.
odpowiedziano 2 lata temu przez re
2019-02-28 12:45 59%
Przy remoncie biura warto pomyśleć także o sprawdzeniu wszelkich instalacji, bo nigdy nie wiesz, kiedy coś ze starości pęknie, albo kiedy coś innego się stanie. Jeśli chodzi o ogrzewanie, to możesz poprosić firmę  by tego dokonała, Mogą Ci również przeprowadzić montaż kotłowni czy jej serwisowanie. 
odpowiedziano 2 lata temu przez kruszec
2019-05-13 14:48 61%
Ostatnio przeprowadzałem remont biura i zetknąłem się z nieprzyjemnym problemem. Otóż, okazało się, że w moich szafkach jest pełno starej i niepotrzebnej dokumentacji. Pierwsza moja myśl to - wyrzucić po prostu gdzieś ową dokumentację. Na szczęście szybko oprzytomniałem i zorientowałem się, że przecież tam jest masa poufnych danych, które gdyby trafiły w nieodpowiednie ręcę mogłyby spowodować wiele szkód. Dlatego stwierdziłem, że nie ma co kombinować i zamówiłem firmę, która zajmuje się usługą niszczenia dokumentacji we Wrocławiu (mowa o spamlink), dzięki temu bezproblemowo pozbyłem się zalegających w szafkach dokumentów i na spokojnie wyremontowałem sobie biuro + zaoszczędziłem masę miejsca. Polecam każdemu kto zetknie się z takim problemem. 
odpowiedziano 2 lata temu przez keksika
2019-09-06 13:15 43%
Jak wiadomo oświetlenie to bardzo ważny aspekt. Właśnie dlatego ja wybrałam lampy ze strony [spamlink] . Jeśli i Ty szukasz ekskluzywnego oświetlenie, polecam Ci zajrzeć właśnie na tą stronę ! Oświetlenie to naprawdę ważny element i warto o niego zadbać dobrze, szczególnie w zimie, gdy naturalnego słońca jest bardzo mało.
odpowiedziano rok temu przez mamutek
2019-10-18 09:00 62%
Ja tam wolę sama urządzić swoje biuro. Bo to jednak Ty wiesz najlepiej co i gdzie ma stać. Nawet oświetlenie już wybrałam, bo zależało mi aby było gustowne no i nowoczesne. I takie też znalazłam na [spamlink] Jak dla mnie mają tam wiele ciekawych rozwiązań oświetleniowych nie tylko do biura ale także do domu. Więc za jednym zamachem zakupiłam także lampę do domu
odpowiedziano rok temu przez fiorella
2019-10-21 22:48 44%
Super, że planujecie otworzyć swoją firmę. Na pewno warto... Także jak już zacznie działać ku temu, to potem przemyślcie sobie wszelkie kwestie związane z reklamą. Bo reklama jest fundamentem każdej firmy. Dlatego trzeba przeanalziować różne opcje. Drukarania internetowa https://cuddruk.pl zauważyła ostatnio, że ma całkiem bogatą ofertę. Możecie u nich zamówić różne materiały reklamowe.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.