Dzisiaj jest: 15.11.2018, imieniny: Amielii, Idalii, Leopolda

Mam pomysł na biznes

Fantastyczny pomysł na biznes? Zweryfikuj go! Pozwól by inni ocenili czy to, co chcesz robić ma sens.
Dodaj odpowiedź

Remont biura

rozpoczęty rok temu przez MikoPL
2017-10-26 12:37 21%
Czy ktoś z was był w sytuacji, kiedy to warunkiem wynajęcia był remont biura wraz pomieszczeniami socjalnymi i łazienkami? Jeśli tak to będę wdzięczny za informacje na temat późniejszego rozliczenia kosztów remontu oraz wskazanie, czy można gdzieś dostać kosztorys, czyli wyliczenie materiałów typu http://catido.pl/54-miski-wc i robocizny.
odpowiedziano rok temu przez Bartas Gdańsk
2017-11-11 11:48 52%
To kwestia dogadania. Zazwyczaj koszt remontu wliczany jest do kosztów wynajmu.


____
http://lucasrefurbishmentservices.co.uk/
odpowiedziano rok temu przez Monka
2017-11-16 11:00 41%
A czy podczas remontu przenosicie swoje biura w inne miejsce? Bo ja planuje generalny remont i tak na prawdę nie będzie tam w stanie pracować. Myślałem, żeby na ten czas wynająć coś w innej lokalizacji. Na https://biura.online jest dość sporo ofert więc z wynajmem nie będzie problemy. Co myślicie? 
odpowiedziano rok temu przez Kasztanek
2018-01-11 12:19 42%
Koszt dostosowania biura zawsze jest kosztem działalności gospodarczej. Tu się nic nie zmienia i nikt tego nie zakwestionuje. Jesli chodzi o kosztorysy to można pytać wykonawcę albo rozsyłać zapytania jak ja nie tak dawno do większych sklepów typu https://www.wroled.pl/ z prośbą o wycenę materiałów na dany metraż/ilość punktów. Robocizna to odrębny temat.
odpowiedziano rok temu przez kopisz5
2018-01-17 15:34 35%
Ja wprawdzie dopiero planuję remont w biurze w Warszawie. I jeszcze nie do końca wiem jak go rozliczyć. O ile wydaje mi się, że z samymi materiałami nie będę miał dużych problemów, bo juz też kontaktowałem się z kilkoma firmami i cenę mniej więcej znam, to nie wiem jak z robocizną, bo nigdy się tym nie zajmowałem. Niby wiem, że w moim przypadku chodzi narazie tylko o malowanie biur, ale to zawsze generuje jakiś koszt. Plusem jest to, że firma link - jest sprawdzona, kilka zleceń wykonali już dla innych moich znajomych i liczę, że za pierwszym razem wszystko pójdzie dokładnie tak, jak powinno.
Co do przenoszenia firmy, chyba nie będę musiał tego robić, bo wszystko ma potrwać dwa dni, ktore w dodatku w żaden sposób nie utrudniają codziennej pracy. Problem pojawi się dopiero, kiedy z jakiś powodów będzie trzeba przerwać prace... I w tym miejscu powinien chyba pojawić się jakiś plan B, ale niestety on nie istnieje.  
odpowiedziano 7 miesięcy temu przez gracjan0210
2018-04-16 09:40 45%
Gdy założyłem firmę, kupiłem pomieszczenie w takim bloku niedaleko centrum Warszawy. Pomieszczenie byłow gorszym stanie, dlatego też stwierdziłem że zrobie remont biura, a z racji, że odwiedzają mnie klienci, oraz w biurze będę pracować pracownicy, zależało mi na tym, aby biuro było solidnie wyremontowane.
Skorzystałem z oferty tej firmy <spamlink>  przyjechali, ocenili pomieszczenie,  wycenili remont i zrobili solidną robotę.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.