Dzisiaj jest: 20.5.2019, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Mam pomysł na biznes

Fantastyczny pomysł na biznes? Zweryfikuj go! Pozwól by inni ocenili czy to, co chcesz robić ma sens.
Dodaj odpowiedź

Remont biura

rozpoczęty 2 lata temu przez MikoPL
2017-10-26 12:37 23%
Czy ktoś z was był w sytuacji, kiedy to warunkiem wynajęcia był remont biura wraz pomieszczeniami socjalnymi i łazienkami? Jeśli tak to będę wdzięczny za informacje na temat późniejszego rozliczenia kosztów remontu oraz wskazanie, czy można gdzieś dostać kosztorys, czyli wyliczenie materiałów typu http://catido.pl/54-miski-wc i robocizny.
odpowiedziano 2 lata temu przez Bartas Gdańsk
2017-11-11 11:48 37%
To kwestia dogadania. Zazwyczaj koszt remontu wliczany jest do kosztów wynajmu.


____
http://lucasrefurbishmentservices.co.uk/
odpowiedziano 2 lata temu przez Monka
2017-11-16 11:00 50%
A czy podczas remontu przenosicie swoje biura w inne miejsce? Bo ja planuje generalny remont i tak na prawdę nie będzie tam w stanie pracować. Myślałem, żeby na ten czas wynająć coś w innej lokalizacji. Na https://biura.online jest dość sporo ofert więc z wynajmem nie będzie problemy. Co myślicie? 
odpowiedziano rok temu przez Kasztanek
2018-01-11 12:19 31%
Koszt dostosowania biura zawsze jest kosztem działalności gospodarczej. Tu się nic nie zmienia i nikt tego nie zakwestionuje. Jesli chodzi o kosztorysy to można pytać wykonawcę albo rozsyłać zapytania jak ja nie tak dawno do większych sklepów typu https://www.wroled.pl/ z prośbą o wycenę materiałów na dany metraż/ilość punktów. Robocizna to odrębny temat.
odpowiedziano rok temu przez kopisz5
2018-01-17 15:34 31%
Ja wprawdzie dopiero planuję remont w biurze w Warszawie. I jeszcze nie do końca wiem jak go rozliczyć. O ile wydaje mi się, że z samymi materiałami nie będę miał dużych problemów, bo juz też kontaktowałem się z kilkoma firmami i cenę mniej więcej znam, to nie wiem jak z robocizną, bo nigdy się tym nie zajmowałem. Niby wiem, że w moim przypadku chodzi narazie tylko o malowanie biur, ale to zawsze generuje jakiś koszt. Plusem jest to, że firma link - jest sprawdzona, kilka zleceń wykonali już dla innych moich znajomych i liczę, że za pierwszym razem wszystko pójdzie dokładnie tak, jak powinno.
Co do przenoszenia firmy, chyba nie będę musiał tego robić, bo wszystko ma potrwać dwa dni, ktore w dodatku w żaden sposób nie utrudniają codziennej pracy. Problem pojawi się dopiero, kiedy z jakiś powodów będzie trzeba przerwać prace... I w tym miejscu powinien chyba pojawić się jakiś plan B, ale niestety on nie istnieje.  
odpowiedziano rok temu przez gracjan0210
2018-04-16 09:40 54%
Gdy założyłem firmę, kupiłem pomieszczenie w takim bloku niedaleko centrum Warszawy. Pomieszczenie byłow gorszym stanie, dlatego też stwierdziłem że zrobie remont biura, a z racji, że odwiedzają mnie klienci, oraz w biurze będę pracować pracownicy, zależało mi na tym, aby biuro było solidnie wyremontowane.
Skorzystałem z oferty tej firmy <spamlink>  przyjechali, ocenili pomieszczenie,  wycenili remont i zrobili solidną robotę.
odpowiedziano 3 miesiące temu przez re
2019-02-28 12:45 67%
Przy remoncie biura warto pomyśleć także o sprawdzeniu wszelkich instalacji, bo nigdy nie wiesz, kiedy coś ze starości pęknie, albo kiedy coś innego się stanie. Jeśli chodzi o ogrzewanie, to możesz poprosić firmę  by tego dokonała, Mogą Ci również przeprowadzić montaż kotłowni czy jej serwisowanie. 
odpowiedziano tydzień temu przez kruszec
2019-05-13 14:48 50%
Ostatnio przeprowadzałem remont biura i zetknąłem się z nieprzyjemnym problemem. Otóż, okazało się, że w moich szafkach jest pełno starej i niepotrzebnej dokumentacji. Pierwsza moja myśl to - wyrzucić po prostu gdzieś ową dokumentację. Na szczęście szybko oprzytomniałem i zorientowałem się, że przecież tam jest masa poufnych danych, które gdyby trafiły w nieodpowiednie ręcę mogłyby spowodować wiele szkód. Dlatego stwierdziłem, że nie ma co kombinować i zamówiłem firmę, która zajmuje się usługą niszczenia dokumentacji we Wrocławiu (mowa o spamlink), dzięki temu bezproblemowo pozbyłem się zalegających w szafkach dokumentów i na spokojnie wyremontowałem sobie biuro + zaoszczędziłem masę miejsca. Polecam każdemu kto zetknie się z takim problemem. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.