Ja mam prestashop. Za sklep gotowy do pracy nie zapłaciłem wiele w porównaniu z abonamentem. Początki były trudne ale dałem radę to ogarnąć.
To zawsze jakiś trop. Może i pójdę w tym kierunku. Pytanie jak to jest z grafiką sklepu? Jakieś moduły. Możesz kogoś polecić? Czytałam jeszcze o Magneto. Wiesz coś na ten temat?
Do PS kupisz szablon za 200-300 zł na themeforest lub templatemonster i zapłacisz za jego dostosowanie studentowi. Moduły przeważnie kosztują od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Magento - nie Magneto :) To więszy koszt, lepszy serwer. Generalnie drożej. Nie zawsze lepiej.
Także polecę PrestaShop. To typowy skrypt pod sklep internetowy. Nie jest idealny. Bywa irytujący ale to najlepsze z rozwiązań jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości.
Dziękuję wszystki za wskazówki.
Z prestą to jest tak, że musisz mieć kogoś kto sie na niej zna. Bo ja miałam z nią problem i musiałam płacić za pomoc. A potem zmieniłam na shoppera i radziłam sobie sama. Ale to stare czasy więc może teraz coś się zmieniło.
Kasztanek wiele się nie zmieniło. Presta czy Joomla są nadal dość skomplikowana i żeby doinstalować i skonfigurować jakiś dodatkowy moduł/wtyczki trzeba mieć trochę pojęcia. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę ze sklepem internetowym, nie chcesz mieć dużych kosztów i chcesz sprawdzić jak to będzie działać to dobrym i darmowym rozwiązaniem dla małych sklepów jest WordPress z WooCommerce. Obsługa bardzo intuicyjna, dużo darmowych tematów (wyglądów/skórek) i różnych wtyczek, które łatwo się konfiguruje. Wraz ze wzrostem asortymentu i przychodów generowanych przez sklep można się przerzucić np. na shopera itp.
Jak sklep internetowy to pomyśl także o rozwiązaniach, które usprawnią jego działanie i zredukują koszty prowadzenia takiego biznesu. Nie wiem czy słyszałeś o chat botach. Bot chat online to wsparcie działu obsługi klienta. W opraciu o technologię ai chatbot analizuje pytania kierowane do sklepu i automatycznie na nie odpowiada. Bezpośrednio do konsultanta / osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem trafiają tylko te zapytania, na któe chatbot nie zna odpowiedzi. Zdecydowanie usprawnia to pracę, ułatwia kontakt z klientem, który ma 24h na dobę możliwość pozyskania informacji, obniża też koszt obsługi. Chat bot to pomoc na każdym etapie sprzedaży. Masz tutaj firmę [spam] gdzie dostepne są takie chatboty w języku gotowe do wdrożenia. Podpytaj o szczegółly, zobaczysz, że to proste i skuteczne rozwiązanie.