Dzisiaj jest: 23.1.2019, imieniny: Fernandy, Jana, Rajmundy

Komputery, urządzenia biurowe i oprogramowanie

Wszystko na temat komputerów, urządzeń biurowych i oprogramowania w firmie.
Dodaj odpowiedź

Outsourcing usług - warto

rozpoczęty rok temu przez Monka
2018-03-28 11:20 56%
Zapewne wielu z was decydowało się na outsourcing usług. Często polecany jest IT, czy marketingu. Przeglądałam już oferty https://www.servus-it.pl/ i zastanawiam się, jak wypadają w zestawieniu z zatrudnieniem niezależnego specjalisty. Jakie są wasze opinie na ten temat?
odpowiedziano 6 miesięcy temu przez ukhong
2018-07-30 13:01 25%
Cześć, a korzystaliście kiedykolweik z outsourcingu call center online? Potrzebuję poprawić jakość obsługi klienta w mojej firmie. Ja się tym nie zajmę, bo nie mam czasu, a osoby, które zatrudnaim nie sprawdzają się na swoich stanowiskach tak jakbym chciał, więc pomyślałem o takim rozwiązaniu. Co myślicie?
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Bartas Gdańsk
2018-10-17 15:23 86%
Call center to dość śliski temat. Ma sens, jeżeli umowa jest dobrze skonstruowana i zleceniobiorca wie co robi. Ja nie tak dawno przerabiałem temat outsourcingu. Przeglądałem sporo ofert ze stron typu https://www.aterima.pl/ w poszukiwaniu dobrego wykonawcy. Generalnie nie ma lekko.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.