Podstawa to dobrze przygotowana strona www lub sklep internetowy. Druga istotna sprawa to choć podstawowa wiedza na ten temat. Jeśli ktoś zdecyduje się na współpracę z firmą i ta zrozumie, że nie ma pojęcia na temat to najczęsciej wpuści go w maliny.
- czy strona posiada Title i description, które mieszczą się w limitach znaków
- jaka jest prędkość ładowania strony (czy obrazki i treści mają odpowiednio małą wagę)
- jaki jest content na stronie (podstrony, rozbudowane teksty, forma pisania itd.)
- jakie frazy są wybrane i jakie pozycje zajmują w rankingach wyszukiwarek
- czy nasza strona jest responsywna i czytelna
- czy kod strony jest przystosowany do odczytywania przez roboty wyszukiwarek
- cierpliwość (żadne działania nie dadzą klientów z dnia na dzień)
- wykorzystywanie kilku mediów jak social media, fora dyskusyjne + artykuły
- podpięcie pod Analyticsa albo inną platformę do pokazywania statystyk, aby wiedzieć, co należy poprawić
To tyle ode mnie ;)
ważne by agencja dobrze rozpoznała cele i założenia działalności danej organizacji.