Dzisiaj jest: 21.9.2017, imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Promocja punktu handlowego lokalnie

rozpoczęty 2 lata temu przez MikoPL
2016-02-03 18:31 43%
Jakie metody promocji sklepu w swoim mieście stosujecie? Zachęcam do wymiany doświadczeń.
odpowiedziano 2 lata temu przez Platforma-dla-firm
2016-02-05 20:58 43%
Nie mam lokatu w mieście i zbytnio doświadczenia w tym zakresie ale wydaje mi się, że podstawy to schludnie wyglądająca od zewnątrz witryna, szyld, szeroki asortyment w przyzwoitej cenie oraz dobra i uśmiechnięta obsługa.
Lokal stacjonarny promowałbym wśród znajomych, na lokalnych portalach ogłoszeniowych oraz społecznościowych, w prasie, radiu i TV jeśli to możliwe. Poza tym nie czekałbym na klienta tylko starał się zdobyć zainteresowanie ludzi poprzez organizowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych na ulicy i np. w szkołach (wśród dzieci).
odpowiedziano 2 lata temu przez Monka
2016-02-08 18:25 56%
Jak myślicie lokalna społeczność zawsze tak samo będzie ragowała na promocję lokalu? Czy wszędzie te same sposoby będą działały?
odpowiedziano 2 lata temu przez MikoPL
2016-02-08 18:31 73%
Moim zdaniem nie każda społeczność będzie ragowała tak samo na aktywność firmy. W zależności od regionu kraju nastroje i potrzeby są różne.
odpowiedziano 2 lata temu przez Bartas Gdańsk
2016-02-08 18:35 45%
Wiele zależy od profilu działalności firmy. Podstawy to dobra lokalizacja, dobra obsługa i cena. W mojej branży lokalnie nie wiele muszę robić, bo zapotrzebowanie na produkty jest duże.
odpowiedziano 2 lata temu przez MikoPL
2016-02-08 18:55 47%
Niby masz rację. Obstawał będę jednak przy swoim w myśl powiedzenia co kraj to obyczaj tylko ta skalę małych miejscowości :)
odpowiedziano 2 lata temu przez Bartas Gdańsk
2016-02-08 19:26 46%
Jeśli będziesz czekał na klienta to nie zarobisz. Bez względu na to, gdzie masz biznes i w jakiej branży to musisz być widoczny. Zawsze może przyjść ktoś większy albo z tańszym asortymentem i co wtedy? Niewielu zostanie lojalnych klientów.
odpowiedziano rok temu przez avalonsportswear
2016-12-02 14:54 35%
Musisz sie fajnie rozreklamować. Fajny zawsze pomysł na jakieś ulotki czy gadżety. Im więcej widać Twoją nazwę tym chętniej bedzie odwiedzana. Musisz też oceniać konkurencje i prowadzic że tak powiem wojne cenową ale bez przesady czy artykułów. Polecam też sprzedaż przez internet :)
odpowiedziano rok temu przez Kolin
2016-12-06 12:43 57%
Właśnie moim zdaniem pierwszy krok to ulotki. Postawiłbym na jakieś gadżety też. Pamietaj również o tym, że facebook też jest dobrą reklamą ;)
odpowiedziano 6 miesięcy temu przez MikoPL
2017-03-22 11:22 50%
Tez może fajną reklamą mogą być torby i reklamówiki. Jak je wykonać i jak wykorzystać ich potencjał można przeczytać na http://reklamowetorby.co.pl Dużo ciekawych informacji można tam przeczytać, które mogą nam się przydać w biznesie. 
odpowiedziano 4 miesiące temu przez Monka
2017-05-19 13:26 63%
Stacjonarnie można reklamować lokal przez ulotki, bądź kupony rabatowe rozdawane przez hostessy. Ja tak promuję swój butik. Ulotni zamawiam wraz z projektem graficznym przez internet na http://www.copygeneral.pl/ i muszę przyznać, ze taka forma reklamy zdaje się przynosić efekt. Też oczywiście mam profil na Facebooku. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.