Dzisiaj jest: 21.9.2017, imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Co jest ważne przy pozycjonowaniu?

rozpoczęty rok temu przez Aldona
2016-11-19 09:47 36%
Tak, jak w temacie. Co waszym zdaniem jest ważne, jeżeli zaczyna się pozycjonować firmę w internecie?
odpowiedziano rok temu przez MikoPL
2016-12-01 08:37 44%
Podstawa to dobrze przygotowana strona www lub sklep internetowy. Druga istotna sprawa to choć podstawowa wiedza na ten temat. Jeśli ktoś zdecyduje się na współpracę z firmą i ta zrozumie, że nie ma pojęcia na temat to najczęsciej wpuści go w maliny.
odpowiedziano 2 miesiące temu przez Mozajka
2017-07-12 13:38 57%
Najważniejsze jest zrozumieć temat i mieć podstawową wiedzę w tym temacie. Polecam czytać takie artykuły jak http://promotraffic.pl/blog/2500-slow-o-organicznym-ctr-analiza-i-porady-dla-ciebie/ w których można znaleźć dokładnie te najważniejsze informacje i na co zwrócić uwagę by pozycjonowanie było efektywne. Nawet zlecając reklamę agencji trzeba  mieć podstawową wiedzę w tym zakresie. 
odpowiedziano 2 miesiące temu przez zenor
2017-07-14 13:57 53%
- czy strona posiada Title i description, które mieszczą się w limitach znaków
- jaka jest prędkość ładowania strony (czy obrazki i treści mają odpowiednio małą wagę)
- jaki jest content na stronie (podstrony, rozbudowane teksty, forma pisania itd.)
- jakie frazy są wybrane i jakie pozycje zajmują w rankingach wyszukiwarek
- czy nasza strona jest responsywna i czytelna
- czy kod strony jest przystosowany do odczytywania przez roboty wyszukiwarek
- cierpliwość (żadne działania nie dadzą klientów z dnia na dzień)
- wykorzystywanie kilku mediów jak social media, fora dyskusyjne + artykuły
- podpięcie pod Analyticsa albo inną platformę do pokazywania statystyk, aby wiedzieć, co należy poprawić

To tyle ode mnie ;)
odpowiedziano 2 miesiące temu przez suskamagda
2017-07-24 14:22 44%
ważne by agencja dobrze rozpoznała cele i założenia działalności danej organizacji. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.