Dzisiaj jest: 25.11.2017, imieniny: Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Reklama stacjonarna lub w internecie

Propozycje reklamy stacjonarnej i w internecie. Sposoby na skuteczny marketing online. Pomysły na reklamę.
Dodaj odpowiedź

Duża reklama zewnętrzna - skutecznośc

rozpoczęty rok temu przez MikoPL
2016-11-04 09:15 74%
Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma doświadczenie jeśli chodzi o reklamę zewnętrzną w dużym formacie? Mam tu na myśli reklamy wielkoformatowe, świetlne i podobne. Firm oferujących montaż tego typu nie brakuje. Dobry przykład w Warszawie to Montek (http://www.montek.pl/52/77/artykuly/reklamy.html) ale nigdzie nie ma danych dotyczących wpływu tego typu reklamy na biznes.
odpowiedziano rok temu przez Woreomiken
2016-11-07 18:21 47%
Reklama zewnętrzna zawsze będzie dobrze działała bo rzuca się w oczy i przyciąga uwagę jak na przykład litery przestrzenne. Patrząc na to jak ogromne korporację wciąż używają takich form reklamy jest to raczej oczywiste, że przynosi to jakiś konkretny efekt. Polecam jak coś zainteresować się ofertą agencji reklamowej takiej jak Vizer
odpowiedziano rok temu przez Mozajka
2016-11-10 10:03 57%
Moim zdaniem to temat mocno indywidualny i każdorazowo warto sprawdzić chociażby jak dana reklama przełoży się na efektywność względem mieszkańców okolicy, którzy wiedzą o tym, że dany punkt istnieje. Promować trzeba się z głową bo nie każda forma promocji przynosi zwrot z inwestycji. Są oczywiście rzeczy uniwersalne typu długopisy, papier lub nawet displaye reklamowe ( producent = http://www.tecza.krakow.pl ). Nie mniej do reklamy trzeba podchodzić z głową.
odpowiedziano rok temu przez patrykowski
2016-12-16 13:00 51%
Najlepiej takie zlecenia kierować do profesjonalnych firm działających w branży reklamowej. Mogę polecić firmę z Krakowa billboard-x
która świadczy usługi na terenie całego kraju. Oprócz wykonania reklamy i jej montażu, na pewno dostaniesz fachową pomoc w ramach doradztwa - zostanie wybrany najlepszy format i nośnik reklamy, dostosowany to Twoich oczekiwań i dziedziny, w której działa firma.
odpowiedziano 6 miesięcy temu przez zanett
2017-06-09 15:06 44%
Jak już ktoś wcześniej wspomniał "Reklama zewnętrzna zawsze będzie dobrze działała bo rzuca się w oczy i przyciąga uwagę jak na przykład litery przestrzenne vizer.pl/oferta/litery-przestrzenne." Również jestem tego samego zdania, zwłaszcza, że mogłem doświadczyć tego na własnym portfelu. 
odpowiedziano 3 miesiące temu przez
2017-08-14 13:30 54%
Jest wiele sposobów na skuteczną reklamę, warto zacząć od kampanii internetowej na portalach społecznościowych , ja zlecałam to firmie <spamlink>  i jestem bardzo zadowolona. Trzeba działać tak aby dotrzeć do największej grupy odbiorców, następnie ulotki banery oraz same gadżety reklamowe, co także jest formą reklamy.
 
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Monka
2017-08-16 09:58 55%
Jeśli zadbasz o atrakcyjną grafikę to może taka forma reklamy przynieść spory efekt. Każda reklama jest warta uwagi. Tu masz drukarnie która wykonuje druk na folii https://www.jkbprint.pl/druk-na-folii może Ci się przydać. My korzystamy z takiego druku na różne sposoby. Wszystko jednak zależy od projektu graficznego. 
odpowiedziano 2 miesiące temu przez jimiusz
2017-09-22 14:45 57%
Uważam, że reklamy tego typu dalej odegrywają dużo rolę w biznesie, dociera ona do większej liczby odbiorców. Na tej stronie można zobaczyć jak to wygląda flexvision
odpowiedziano 2 miesiące temu przez samred
2017-09-25 09:51 44%
Kilka miesiecy temu zianwestowałem w pewną zewnętrzną formę reklamy, jaką są banery reklamowe vizer.pl/oferta/tablice-szyldy-reklamowe/ . Stwierdzam że dzięki temu moja firma zaczęła odnosić sukces. Nie jest to jeszcze mój cel ostateczny, jednak nadal nad tym pracuję i na pewno będę inwestował w inne formy reklamy. 
odpowiedziano miesiąc temu przez Janusz
2017-10-16 10:28 33%
No mi się wydaje, że tego typu forma reklamy ma bardzo dobre wyniki. Sami zastanawiamy się nad wykorzystaniem takiego systemu w naszym objekcie. Tu głównie interesuje nas ta oferta http://ilumioapp.pl/ilumio-smart-digital-signage/ jednak nadal negocjujemy. Formy przekazu reklamowego się zmieniają i warto iść z biegiem czasu. 
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.