Dzisiaj jest: 25.11.2017, imieniny: Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Identyfikacja wizualna

rozpoczęty 5 miesięcy temu przez MikoPL
2017-07-10 17:57 14%
Logo, wizytówki, papier firmowy i inne gadżety. Na ile są ważne dla firmy? Czy każda firma powinna inwestować w tego typu rozwiązania. Zapraszam do dyskusji szczególnie firmy zajmujące się tworzeniem tego typu rzeczy.
odpowiedziano 4 miesiące temu przez zenonix1
2017-07-13 21:57 43%
Na pewno warto.
Dobra identyfikacja to połowa sukcesu.
Najlepiej rozpocząć współpracę z jakąś agencją lub grafikiem :)
odpowiedziano 4 miesiące temu przez zenor
2017-07-14 13:29 50%
Oczywiście, że trzeba zwracać na to uwagę! To są pierwsze rzeczy, jakie zauważa klient! Im bardziej oryginalny, ale nie przesadzony design logo, tym większe szanse na zapamiętanie. A z tym nieprzesadzonym chodzi o to, by nie przedobrzyć z wymyślnymi kształtami albo nadmierną treścią, bo klient będzie się zastanawiać, co autor miał na myśli. Lepiej zrobić prosty kształt, który będzie się kojarzyć z działalnością, do tego wpleść nazwę w nietypowy sposób i tyle. Nie ma co się głowić nad tym, by wyjdzie milion koncepcji i żadnej nie będzie można wybrać.
odpowiedziano 4 miesiące temu przez Monka
2017-07-15 08:41 31%
Logo firmy to podstawa bez względu na to czym się ona zajmuje. Dziś większość, także lokalnych firm powinna mieć stronę internetową typu wizytówka na której znajdzie się właśnie wspomniane już logo oraz podstawowe informacje o ofercie i dane kontaktowe. Logotyp firmy stworzony przez profesjonalną firmę często przydaje się w wielu sytuacjach. Nieco informacji na temat budowania wizerunku firmy znajdziesz tutaj http://www.wizualion.pl/blog/. Pewnie ktoś jeszcze wypowie się w temacie.
odpowiedziano miesiąc temu przez zenit
2017-10-25 15:27 50%
Logo - to musi być zawsze i wszędzie, w każdej działalności. Natomiast takie rzeczy jak wizytówki, papier firmowy, ulotki i inne rzeczy nadają się do tych firm, które współpracują z podmiotami zewnętrznymi i chcą być postrzegane jako profesjonalne albo wydają dużo dokumentów/gadżetów klientom. Najczęściej takie rzeczy widuje się w działalnościach ubezpieczeniowych, logistycznych, spedycyjnych, czyli takich, gdzie jest duży przepływ dokumentacji.
odpowiedziano miesiąc temu przez dynamical
2017-10-27 14:52 75%
A jak chcecie by wasza firma była rozpoznawalna bez identyfikacji wizualnej??? Taka firma nie ma prawa bytu! :P Trzeba wiedzieć co jest podstawą. 
odpowiedziano 3 dni temu przez mondry
2017-11-22 13:27 100%
Teraz jest taka sytuacja, że wiele firm ma podobne albo te same nazwy i często właśnie korzystają z identyfikacji wizualnej, by być w stanie odróżnić się od siebie i nie wprowadzać w błąd klientów. Nie zawsze imię i nazwisko właściciela wystarczy, bo często nie stosuje się pełnych nazw spółek, tylko skrócone, więc trzeba mieć inny sposób na odróżnienie się od firmy o tej samej nazwie. Choćby dlatego jest potrzebne logo, logotyp i tego typu inne rzeczy.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.