Dzisiaj jest: 21.9.2017, imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Identyfikacja wizualna

rozpoczęty 2 miesiące temu przez MikoPL
2017-07-10 17:57 27%
Logo, wizytówki, papier firmowy i inne gadżety. Na ile są ważne dla firmy? Czy każda firma powinna inwestować w tego typu rozwiązania. Zapraszam do dyskusji szczególnie firmy zajmujące się tworzeniem tego typu rzeczy.
odpowiedziano 2 miesiące temu przez zenonix1
2017-07-13 21:57 39%
Na pewno warto.
Dobra identyfikacja to połowa sukcesu.
Najlepiej rozpocząć współpracę z jakąś agencją lub grafikiem :)
odpowiedziano 2 miesiące temu przez zenor
2017-07-14 13:29 47%
Oczywiście, że trzeba zwracać na to uwagę! To są pierwsze rzeczy, jakie zauważa klient! Im bardziej oryginalny, ale nie przesadzony design logo, tym większe szanse na zapamiętanie. A z tym nieprzesadzonym chodzi o to, by nie przedobrzyć z wymyślnymi kształtami albo nadmierną treścią, bo klient będzie się zastanawiać, co autor miał na myśli. Lepiej zrobić prosty kształt, który będzie się kojarzyć z działalnością, do tego wpleść nazwę w nietypowy sposób i tyle. Nie ma co się głowić nad tym, by wyjdzie milion koncepcji i żadnej nie będzie można wybrać.
odpowiedziano 2 miesiące temu przez Monka
2017-07-15 08:41 39%
Logo firmy to podstawa bez względu na to czym się ona zajmuje. Dziś większość, także lokalnych firm powinna mieć stronę internetową typu wizytówka na której znajdzie się właśnie wspomniane już logo oraz podstawowe informacje o ofercie i dane kontaktowe. Logotyp firmy stworzony przez profesjonalną firmę często przydaje się w wielu sytuacjach. Nieco informacji na temat budowania wizerunku firmy znajdziesz tutaj http://www.wizualion.pl/blog/. Pewnie ktoś jeszcze wypowie się w temacie.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.