Dzisiaj jest: 25.11.2017, imieniny: Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Zakładanie firmy

Jak założyć firmę? Jaki rodzaj działalności wybrać? Skąd wziąć pieniądze na uruchomienie firmy? Czego unikać? Porady. Odpowiedzi na każde pytania.
Dodaj odpowiedź

Wystrój biura

rozpoczęty rok temu przez Mozajka
2016-12-26 12:19 72%
Elementy sztuki użytkowej wplecione w wystrój biura Waszym zdaniem nie będą oddziaływały negatywnie? Zastanawiam się nad wizytą/zakupami w jednej z galerii do której namiar jest na http://desa.pl ;
odpowiedziano rok temu przez Monia
2017-01-26 13:45 47%
Dla mnie wystrój biura to też swego rodzaju sposób na lepszą, albo gorszą pracę. To wszystko wpływa na nasze wyniki. 
odpowiedziano 6 miesięcy temu przez kruszec
2017-05-25 10:42 70%
Zależy od tego, jaki to rodzaj działalności, a także jaka sztuka. Bo rzucające się w oczy wzory, kolory czy rzeźby mogą skutecznie odwracać uwagę. Ja bym postawił na nowoczesny wystrój, przy wykorzystaniu mebli o kształtach z nowych katalogów salonów meblowych - bez trudu dałoby się tam coś znaleźć. Tylko warto pamiętać o tym, że niektóre kolory w otoczeniu mogą drażnić niepotrzebnie więc trzeba się zastanowić, które należy wybrać do pomieszczeń, gdzie siedzą pracownicy, żeby nie przeszkadzały im w pracy, a kojarzyły się z przyjazną atmosferą.
odpowiedziano 4 miesiące temu przez Kasztanek
2017-07-19 10:24 46%
Mi się wydaje, że biura i pomieszczenia socialne powinny być wygodne dla pracowników. Oni spędzając w nich dzień muszą dobrze się czuc więc kolory raczej powinny być stonowane by ich nie drażnić. My obecnie zaadoptowaliśmy straszy budynek i jesteśmy w trakcie remontu. Zdecydowaliśmy na zamontowanie takich dodatków jak baterie wolnostojące w łazienkach, kupujemy wszystkie tego typu elementy w http://catido.pl/25-wolnostojace bo jest duży wybór elementów pasujących do naszego wystroju. 
odpowiedziano 3 miesiące temu przez
2017-08-22 11:14 47%
Biuro to miejsce gdzie pracownicy spedzaja cały dzień swojej pracy  dlatego musisz zadbać przede wszystkim o ich wygodę . My dla naszych pracowników zakupiliśmy biurka z elektrycznie regulowaną wysokością zerknij sobie <link> i powiem Ci że są świetnie. Teraz wiele godzin w pracy przy biurku nie odbija się tak na ich kręgosłupie. Jest o wiele wygodniej .
 
odpowiedziano miesiąc temu przez zenit
2017-10-25 15:32 64%
Otoczenie w miejscu pracy ma wpływ na jej efektywność, co dowiodło już wiele badań i eksperymentów naukowych. Zgadzam się z tym, że dobór kolorów jest ważny, tak samo jak nie mieszanie stylów w aranżacji wnętrz. Jeżeli elementy sztuki użytkowej będą pasować do całości wystroju, nie widzę przeszkód. Jeśli jednak będą stać obok sprzętów elektronicznych, regałów o modnych kształtach - wtedy bym się zastanowił, czy jest sens. Najważniejsze, to kierować się wygodą pracowników, czyli zadbać o to, by biurka, krzesła, półki, regały i inne meble do przechowywania były na wyciągnięcie ręki, a dopiero potem myśleć o designie. Dużo producentów łączy teraz obie te rzeczy, jednak trzeba trochę się naszukać, zanim znajdzie się odpowiednie zestawy mebli.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.