Dzisiaj jest: 16.4.2024, imieniny: Bernarda, Biruty, Erwina

Mam pomysł na biznes

Fantastyczny pomysł na biznes? Zweryfikuj go! Pozwól by inni ocenili czy to, co chcesz robić ma sens.
Dodaj odpowiedź

Remont biura

rozpoczęty 6 lat temu przez MikoPL
2017-10-26 12:37 30%
Czy ktoś z was był w sytuacji, kiedy to warunkiem wynajęcia był remont biura wraz pomieszczeniami socjalnymi i łazienkami? Jeśli tak to będę wdzięczny za informacje na temat późniejszego rozliczenia kosztów remontu oraz wskazanie, czy można gdzieś dostać kosztorys, czyli wyliczenie materiałów typu http://catido.pl/54-miski-wc i robocizny.
odpowiedziano 6 lat temu przez Bartas Gdańsk
2017-11-11 11:48 44%
To kwestia dogadania. Zazwyczaj koszt remontu wliczany jest do kosztów wynajmu.


____
http://lucasrefurbishmentservices.co.uk/
odpowiedziano 6 lat temu przez Monka
2017-11-16 11:00 55%
A czy podczas remontu przenosicie swoje biura w inne miejsce? Bo ja planuje generalny remont i tak na prawdę nie będzie tam w stanie pracować. Myślałem, żeby na ten czas wynająć coś w innej lokalizacji. Na https://biura.online jest dość sporo ofert więc z wynajmem nie będzie problemy. Co myślicie? 
odpowiedziano 6 lat temu przez Kasztanek
2018-01-11 12:19 41%
Koszt dostosowania biura zawsze jest kosztem działalności gospodarczej. Tu się nic nie zmienia i nikt tego nie zakwestionuje. Jesli chodzi o kosztorysy to można pytać wykonawcę albo rozsyłać zapytania jak ja nie tak dawno do większych sklepów typu https://www.wroled.pl/ z prośbą o wycenę materiałów na dany metraż/ilość punktów. Robocizna to odrębny temat.
odpowiedziano 6 lat temu przez
2018-01-17 15:34 40%
Ja wprawdzie dopiero planuję remont w biurze w Warszawie. I jeszcze nie do końca wiem jak go rozliczyć. O ile wydaje mi się, że z samymi materiałami nie będę miał dużych problemów, bo juz też kontaktowałem się z kilkoma firmami i cenę mniej więcej znam, to nie wiem jak z robocizną, bo nigdy się tym nie zajmowałem. Niby wiem, że w moim przypadku chodzi narazie tylko o malowanie biur, ale to zawsze generuje jakiś koszt. Plusem jest to, że firma link - jest sprawdzona, kilka zleceń wykonali już dla innych moich znajomych i liczę, że za pierwszym razem wszystko pójdzie dokładnie tak, jak powinno.
Co do przenoszenia firmy, chyba nie będę musiał tego robić, bo wszystko ma potrwać dwa dni, ktore w dodatku w żaden sposób nie utrudniają codziennej pracy. Problem pojawi się dopiero, kiedy z jakiś powodów będzie trzeba przerwać prace... I w tym miejscu powinien chyba pojawić się jakiś plan B, ale niestety on nie istnieje.  
odpowiedziano 6 lat temu przez gracjan0210
2018-04-16 09:40 59%
Gdy założyłem firmę, kupiłem pomieszczenie w takim bloku niedaleko centrum Warszawy. Pomieszczenie byłow gorszym stanie, dlatego też stwierdziłem że zrobie remont biura, a z racji, że odwiedzają mnie klienci, oraz w biurze będę pracować pracownicy, zależało mi na tym, aby biuro było solidnie wyremontowane.
Skorzystałem z oferty tej firmy <spamlink>  przyjechali, ocenili pomieszczenie,  wycenili remont i zrobili solidną robotę.
odpowiedziano 5 lat temu przez re
2019-02-28 12:45 59%
Przy remoncie biura warto pomyśleć także o sprawdzeniu wszelkich instalacji, bo nigdy nie wiesz, kiedy coś ze starości pęknie, albo kiedy coś innego się stanie. Jeśli chodzi o ogrzewanie, to możesz poprosić firmę  by tego dokonała, Mogą Ci również przeprowadzić montaż kotłowni czy jej serwisowanie. 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-05-13 14:48 59%
Ostatnio przeprowadzałem remont biura i zetknąłem się z nieprzyjemnym problemem. Otóż, okazało się, że w moich szafkach jest pełno starej i niepotrzebnej dokumentacji. Pierwsza moja myśl to - wyrzucić po prostu gdzieś ową dokumentację. Na szczęście szybko oprzytomniałem i zorientowałem się, że przecież tam jest masa poufnych danych, które gdyby trafiły w nieodpowiednie ręcę mogłyby spowodować wiele szkód. Dlatego stwierdziłem, że nie ma co kombinować i zamówiłem firmę, która zajmuje się usługą niszczenia dokumentacji we Wrocławiu (mowa o spamlink), dzięki temu bezproblemowo pozbyłem się zalegających w szafkach dokumentów i na spokojnie wyremontowałem sobie biuro + zaoszczędziłem masę miejsca. Polecam każdemu kto zetknie się z takim problemem. 
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-09-06 13:15 45%
Jak wiadomo oświetlenie to bardzo ważny aspekt. Właśnie dlatego ja wybrałam lampy ze strony [spamlink] . Jeśli i Ty szukasz ekskluzywnego oświetlenie, polecam Ci zajrzeć właśnie na tą stronę ! Oświetlenie to naprawdę ważny element i warto o niego zadbać dobrze, szczególnie w zimie, gdy naturalnego słońca jest bardzo mało.
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-10-18 09:00 59%
Ja tam wolę sama urządzić swoje biuro. Bo to jednak Ty wiesz najlepiej co i gdzie ma stać. Nawet oświetlenie już wybrałam, bo zależało mi aby było gustowne no i nowoczesne. I takie też znalazłam na [spamlink] Jak dla mnie mają tam wiele ciekawych rozwiązań oświetleniowych nie tylko do biura ale także do domu. Więc za jednym zamachem zakupiłam także lampę do domu
odpowiedziano 5 lat temu przez
2019-10-21 22:48 45%
Super, że planujecie otworzyć swoją firmę. Na pewno warto... Także jak już zacznie działać ku temu, to potem przemyślcie sobie wszelkie kwestie związane z reklamą. Bo reklama jest fundamentem każdej firmy. Dlatego trzeba przeanalziować różne opcje. Drukarania internetowa https://cuddruk.pl zauważyła ostatnio, że ma całkiem bogatą ofertę. Możecie u nich zamówić różne materiały reklamowe.
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.