Banalne pytanie. Windows + Office + ERP to najpopularniejsze zestawienie.
Na banalne tematy też warto rozmawiać. Zawsze na wiadomości może trafić ktoś, kto dopiero zaczyna....
U mnie jest windows i pakiet biurowy. Do tego system do faktur i magazynu oraz darmowe programy do grafiki. Nic więcej mi nie potrzeba.
Ja polecam od siebie oprogramowanie Idea ERP. Niedrogie i funkcjonalne.
Dlaczego akturat to oprogramowanie? Napiszesz coś więcej na temat jego zalet i wad?
Tak jak kolega wcześniej napisał, najlepsze są systemy ERP. Mój sprawdzony system informatyczny to ten unit4.com/pl bo w zależności od możliwości i potrzeb firmy można zmieniać system i go powiększać o dodatkowe moduły.
Co to za system? W jaki sposób pomaga w zarządzaniu?
System ERP to ogólnie pomoc w zarządzaniu całą firmą. Do tego np simple w swoim erp dodaje funkcję e pit, dzięki czemu łatwiej ogarnie się wszelkie pity, zdecydowanie pomocne narzędzie
W rozwiązania których firm warto zainwestować? Jakie funkcje mają najpopularniejsze systemy?
A czy do księgowości coś polecacie?