Dzisiaj jest: 21.9.2017, imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca

Komputery, urządzenia biurowe i oprogramowanie

Wszystko na temat komputerów, urządzeń biurowych i oprogramowania w firmie.
Dodaj odpowiedź

Backup i bezpieczeństwo danych w firmie

rozpoczęty 8 miesięcy temu przez MikoPL
2017-01-16 14:57 81%
Czy warto od początku funkcjonowania firmy dbać o backup danych? Chodzi o usługi dla firm. Zastanawia mnie ta oferta - http://www.anzena.pl Proszę o opinie?
odpowiedziano 8 miesięcy temu przez Monka
2017-01-16 15:05 70%
To zależy od rodzaju prowadzonej działalności bo w małej firemce nie warto inwestować w jakieś zaawansowane rozwiązania. Wystarczą przecież podstawowe procedury. Duże firmy powinny dla bezpieczeństwa własnego i swoich klientów powinna inwestować w profesjonalne rozwiązania typu http://www.barracuda.com.pl/Produkty/Barracuda-NG-Firewall-X
odpowiedziano 7 miesięcy temu przez maigdzia
2017-02-24 18:44 66%
Bezpieczeństwo danych wewnątrz firmy to podstawa bez względu na jej wielkość. Jeśli chodzi o zagrożenia z internetu płynące to nie ma na nie mocnych ale warto zadbać o podstawowe sprawy typu firewall.



_____________
https://tabelaofert.pl/mieszkania-na-sprzedaz/poznan
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Bartas Gdańsk
2017-06-19 12:06 71%
Macie jakieś doświadczenia jeżeli chodzi o tworzenie infrastruktury IT w firmie?
odpowiedziano 3 miesiące temu przez MikoPL
2017-06-19 13:25 57%
Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Jeżeli to jakiś rozbudowany projekt to sugeruję zlecić jego szkic zewnętrznej firmie, która zadba o stworzenie i utrzymanie infrastruktury oraz o bezpieczeństwo danych. Zacznij od analizy np. tej oferty http://zadbajobezpieczenstwo.pl bo z tego co widzę firma zajmuje się it kompleksowo.
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Bartas Gdańsk
2017-06-22 09:03 30%
Potrzeb nie mam wygórowanych. Zastanawiam się nad skorzystaniem z outsourcingu lub ewentualnym zatrudnieniem informatyka. Koszty są róże, specjaliści mają różne doświadczenie, cenniki także są różne. Jak to sensownie rozwiązać?
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Monka
2017-06-22 09:10 40%
Na znalezienie informatyka, który zajmie się wszystkim od a do z poświęcisz sporo czasu. Koszt wynagrodzenia będzie dużo wyższy, niż najniższa krajowa. Prócz tego koszt zakupu sprzętu potrzebnego do np. robienia kopii danych, czy stworzenia sieci oraz oprogramowanie. Ja bym skłaniała się ku rozmowie z firmami oferującymi outsourcing IT. Wyślij zapytanie do kilku firm z doświadczeniem, które mają w branży renomę i porównaj oferty.
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Bartas Gdańsk
2017-06-22 09:18 38%
Hmm... idąc za waszymi wskazówkami wydaje się, że korzystniej będzie nawiązać współpracę z zewnętrzną firmą z wielu względów. Zacznę od analizy ofert typu http://www.servus-it.pl i na zasadzie eliminacji spróbuję wybrać odpowiedniego wykonawcę. Dziękuję za pomoc.
odpowiedziano 2 miesiące temu przez zenor
2017-07-17 14:28 61%
Akurat w przypadku backupu i bezpieczeństwa, że nie utraci się danych, warto o tym myśleć już jak firma się otwiera i zacznie pojawiać się coraz więcej dokumentów, faktur czy innych istotnych rzeczy. Według mnie najlepszym wyjściem jest łączenie papierowej dokumentacji z cyfrową - papierową można najwyżej zgubić, natomiast cyfrowa może być uszkodzona, wykradziona, usunięta i tyle będzie z dowodu. A tak to cyfrową wersję można szybko wysłać (o ile jest w systemie), skopiować, wydrukować, a z papierową jest mniej takich możliwości. Trzeba jednak pamiętać przy tym rozwiązaniu, że bezpieczeństwo danych wymaga odpowiednich zabezpieczeń. Często nie jest się świadomym, że w firmie są one niewystarczające. Dobrze jest raz na jakiś czas wykonać audyt bezpieczeństwa informacji , by uzyskać wiedzę, jakie aspekty archiwizacji albo systemu informatycznego należałoby poprawić na przyszłość.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisu.